تنظیم و تحریر تخصصی دفاتر قانونی

دفاتر قانونی شما که در مرجع ثبت شرکتها و موسسات تجاری استان پلمب شده است، تنها مرجع قابل قبول ادارات و سازمانها (از قبیل دارائی، بیمه، دادگستری و ...) می‌باشد که ایشان در مواقع خاص در صورت نیاز به اطلاعات مندرج در آن اتکا می‌کنند. لذا تنظیم و تحریر دفاتر قانونی نقشی مهم، تاثیرگذار و فوق العاده اساسی در راستای تحقق حقوق حقه شما و جلوگیری از تضییع آن خواهد داشت و می‌بایست بصورت کاملاً تخصصی و فنی مطابق با نحوه فعالیت شرکت و مطابق با استانداردهای حسابداری، قوانین و بخشنامه های امورمالیاتی و آئین‌نامه‌های بروز شده کشور تهیه گردد.

بنابراین بدلیل اهمیت موضوع تحریر دفاتر باید حتما توسط اشخاصی انجام شود که به نگارش و تحریر دفاتر مسلط هستند. دفتر روزنامه و کل جزو دفاتر اصلی برای اشخاص حقوقی و اشخاص حقیقی مشمول بند (الف) ماده ۹۵ یا گروه یک محسوب می‌شود، دفاتر اصلی اشخاص حقیقی مشمول بند (ب) ماده ۹۵ یا گروه دو شامل دفتر درآمد و هزینه می‌باشد. تحریر تمامی این دفاتر تجربه لازم دارد، پس بنابراین توصیه می شود از اقدام به تحریر اینگونه دفاتر بدون راهنمایی های لازم توسط افراد با تجربه حتما” خودداری کنید زیرا باعث رد آن توسط حوزه مالیاتی مربوطه خواهد شد.  لازمه تحریر دفاتر قانونی داشتن تجربه کافی برای انجام این مهم است.
 
شرکت حسابداری پردیس با اشراف کافی به قوانین مرتبط به امور مالیاتی و استانداردهای پذیرفته شده حسابداری در ایران بصورت تخصصی آماده پذیرش دفاتر قانونی شرکتهای پیمانکاری جهت تنظیم و تحریر آن خواهد بود. "اعتماد شما افتخار ماست"

کاربر عزیز سلام
یکی از نمایندگان ما در واتس آپ منتظر پیوستن به شماست. برای شروع گفتگو لینک زیر را کلیک کنید :

تماس با ما از طریق واتس آپ